Just nu :)

Just nu sitter jag med en kopp kaffe med mjölk i och väntar på Josefine. Snart hämtar hon mig och vi åker mot Lysekil. Ska bli skönt med en EGEN helg!! Jag är trött, sliten och utarbetad. Det är INTE synd om mig på något sätt utan jag har bara haft lite för mycket av det goda om kring mig sista tiden (eller jämt). Vill ha lugn och ro, få sova och bara vara. Ska bli så skönt!!

Fast lite skolarbete var jag tvungen att ta med. Så är det när man läser...man är aldrig riktigt ledig. Snart ska jag ut och arbeta 4,5 månad på praktik. jag har själv fixat plats på en reklambyrå i stan. Lyckades vis en intervju få dem att ta emot mig så länge fast de egentligen sa tydligt att de inte kunde ta någon elev. jag är väldigt glad för det var där jag helst vill vara :) Här ska jag va!

Kommer blogga några bilder från mobilen på vägen. De är från igår när Josef och Alice lekte på lekplatsen på Statutgatan.

Ps: Kommer självklart sakna Josef, Emma, Sandra, Göran, Adam och Sofie men vi ses ju på söndag. Jag klarar mig utmärkt;) Ds

1 comments:

Lillith said...

oj, vilken liten text *s*..svårt och läsa den. Du skulle nog förstora texten lite så den inte blir så jobbiga att läsa.